Léčebně ozdravný pobyt pro děti 2024

Mořská hvězda BULHARSKO

Ahoj všichni doma.

Sobotní den byl ve znamení výletu. Už brzy ráno jsme si někteří zabalili batůžky na výlet do Varny. Nejvíc jsme se těšili do Delfinária a na nákupy ve Varně. Je půl deváté dopoledne a my nastupujeme se svačinkou do autobusu bulharské společnosti Perota, a těšíme se na výlet. Nejedeme všichni, někteří kamarádi zůstávají na lokalitě a jdou k moři. My co odjíždíme máváme z oken a těšíme se na cvičené delfíny. Jsme na místě. Vystoupení cvičených delfínů je úžasné. Jedna kamarádka byla dokonce vybrána, aby si sedla do lodičky a plula mezi delfíny. To bylo krásné. Víte o tom, že je Varna třetím největším městem Bulharska? To jsme se dozvěděli od naši průvodkyně, která opravdu nádherně vypráví. A už utíkáme do NEW YORKERu, kde si kupujeme stejné fialkové mikiny. Máme zaplaceno a utíkáme do STARBUCKSu, kde si dáváme ovocné drinky a čokoládu. Po promenádě stíháme krásnou procházku a pak už pomalinku odcházíme k autobusu a jedeme zpět do hotelového komplexu. Už se těšíme na pozdní oběd. Kamarádi, kteří zůstali na lokalitě, byli dnes na obědě dříve. Přijíždíme, a už utíkáme k obědu. Před vstupem do jídelny si musíme vždycky vydezinfikovat ruce. Po vydatném obědě máme krátký polední klid. Jen se osprchujeme a na chvíli si lehneme. Povídáme si s ostatními a popisujeme jim zážitky z dnešního výletního dne. Ukazujeme jim dárečky, které jsme koupili našim milým, které máme doma. Odpoledne jdeme na chvíli k moři, času je už málo. Jen se vykoupeme a utíkáme zase na pokoje, kde se připravujeme na večeři. Po večeři nás čeká úžasné kino a my už zjišťujeme, co se bude promítat. A už to víme, je to „Ježek Sonic“., no tak to bude zase paráda. A taky, že byla. Skvěle jsme se bavili, ale musíme Vám tedy říct, že dneska jsme vážně neskutečně unaveni.

Dobrou noc, Vaše děti 😉

Není vybrán žádný galerie nebo galerie byla smazána