Léčebně ozdravný pobyt pro děti 2024

Mořská hvězda BULHARSKO

Ahoj všichni doma.

Dnešní den začaly některé oddíly netradičně. Vydaly se brzy ráno vítat východ slunce. Vůbec to nevadilo, protože jsme se museli připravit na dnešní výlet do Nesebaru. Hned ráno o půl deváté jsme po snídani vyrazili autobusem do Starého Nesebaru, kde jsme se od paní průvodkyně Emily dozvěděli spoustu zajímavým informací. Navštívili jsme Nesebar a dozvěděli jsme se, že je to starobylé bulharské město, které je jedno z hlavních turistických letovisek. Historie Nesebaru sahá do starověku a dodnes se zachovalo velké množství památek, včetně asi 40 kostelů a části městského opevnění. Po krásné a zajímavé prezentaci jsme se přesunuli k nákupům. Nakoupili jsme si spoustu suvenýru a to nejen pro sebe, ale také pro naše nejbližší. Je skoro jedna hodina odpoledne a vyrážíme do osmého největšího aquaparku v Evropě. Přikládáme odkaz na stránky aquaparku, ať se můžete podívat, jak je svou rozlohou a atrakcemi rozsáhlý. https://www.youtube.com/watch?v=RzNZCckn-xg Aquapark je vážně tak veliký že jsme ho vůbec nezvládli celý projít a vyzkoušet si všechny atrakce. Blíží se půl šesté večer a my se chystáme nastoupit do autobusu a odjet zpět do hotelového komplexu. Cestou zpět si povídáme zážitky z nákupů a koupání. Přijíždíme na lokalitu a už nám mávají kamarádky a kamarádi, kteří zůstali na lokalitě. Jdeme rovnou na večeři a užíváme si chvíli klidného večera. Program je dneska oddílový, tzn., že každý oddíl si může po dohodě se svým vedoucím připravit svůj program. Některé oddíly vyrazily na dolní pláž na pizzu, některé jen tak na procházku, další děti hrály fotbal, někteří děti dodělávaly náramky, které nestihly vyrobit v době, kdy byly kroužky. Blíží se půl desátá večer a my se už chystáme do postelí, protože to byl dneska opravdu náročný den.

Vaše děti 😉

Není vybrán žádný galerie nebo galerie byla smazána